fredag 19. februar 2016

Muttertrekker luft

Skal kjøpe meg muttertrekker til omlegging av dekk +diverse, tenkte pris på ca. En mutter-trekker bruker mye luft på kort tid og du får fort stort . Har blitt litt lei av å legge om hjul og tenkte å sprite det opp med en elektrisk muttertrekker.

Nå når kompressoren er i hus så starter innkjøp av luft verktøy. Kjøpte en liten startpakke idag, sånn kinderegg. Profesjonell muttertrekker for trykkluft.


Meget kraftig trekker med Twin Hammer funksjon.

Har selv Biltema muttertrekker og den har ikke svikta meg enda. Har hatt en biltema før, greit nok, men bruke sinnsykt mye luft kontra . Jeg planlegger å kjøpe kompressor, muttertrekker og dekkpåfylder for å gjøre. Skal du kjøpe ny, så skal du se på menge luft levert per minutt. Gå for luft, du får fint kjøpt en grei kompressor og muttertrekker for en. Sammenlign priser i mer enn 2butikker!


Kjøp test muttertrekker billig i nettbutikkene. Du er her: Utenfor håndbok Trykkluft MUTTERTREKKER LUFT KPT-14HT. T0242Chicago PneumaticCP8Muttertrekker 1quot; Last, buss, anlegg, 1898Nm.

Byggmaskiner, verktøy og utstyr Jern, stål og armeringsutstyr Verktøy på metall Muttertrekker luft. Vennligst vent mens vi henter flere utleiekupp. Muttertrekker Hammerhead Vinkel Ingersoll-Rand. Ergonomisk kompositt hus er enklere, beskytter mot kald luft og gir økt komfort for brukeren. Jeg kjøpte meg billigkompressor på coop obs til 6til å fylle luft og blåse rent me og så fikk jeg en luft muttertrekker av onkelen min, prøvde . Jeg har 3Nm med min Biltema muttertrekker (luft).


Den er beregnet på bar og yter kanskje litt mer . Serien har enhammers slagverk som gir høy effekt i . W luft pneumatisk muttertrekker dekk reparasjon av verktøy 176842016. Gjennomsnittlig luftforbruk: 3l, Luft-. Ordet pneumatiske betyr at det fungerer ved luft (trykkluft). Vårt store utvalg av luftverktøy inkluderer både muttertrekker, skralle fastnøkler pneumatikk, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.