torsdag 25. februar 2016

Tv benk diy

Por cima, coloque algumas ripas no mesmo tamanho. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.

This Pin was discovered by Ann-Kristin Haagensen.

Tv Stands, Crate Tv Stand and TVs. Skal lage meg TV-benk, men sliter med å finne fargen valnøtt. Jeg har nok slått meg til ro med at jeg ikke kan få den slik. Med utgangspunkt i en gammel furukommode lagde jeg ny TV-benk til hytten.


Diy tv, Product page and Lille. Tv-benken har jeg bygget av gamle planker jeg har fått på søppel dynga.

Til dere som ikke er helt inne i blogg-språk: DiY betyr Do it yourself;) . Slik kan du med en finér plate fornye tv-benken din! Endelig skal jeg vise dere det stoooore DIY-prosjektet mitt! Av overskriften skjønner dere jo nå hva . I would store our photo albums underneath and add curtains. Her har en Dinside-leser brukt en stikksag til å sage ut en skapdør - for å lage en mer funksjonell TV-benk. Da har jeg ENDELIG fått tak i meg noe jeg kan bruke til tv-benk!


Denne hærligheten fant jeg ganske nylig på en kjøp og salgs . Diy Vatservietter Dagens nyttigste og enkleste DIY? På 1-2-forvandles tørkerullen til noe . Kjøpt på bruktbutikk i fjor, måla i garasjen på Svebakktunet og har funne seg godt til rette som . Det første jeg gjorde var å tegne opp hull til skålene, dette gjorde jeg med en linjal og en passer. TV-benk: 40- TV-benken er kjøpt hos Skeidar for noen år tilbake.


Den har noen få sårskader, men fremstår ellers som hel og . To stk hobbyplater (dybde og lengde m).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.