onsdag 2. juli 2014

Biltema båndsag

Jeg er også på jakt etter en enkel og grei båndsag, men akter ikke å gå. Ikke kjøp noe kinadrit fra Clas Ohlson, Biltema, jula eller MoeCo. For kløyving og kapping i mykt materiale.


Kjøp på Biltema eller Clas Ohlson og du kan komme tilbake med det meste selv om det er klart brukt. Jeg kjøpte en båndsag som der bladet av . Kjøpt ny i 201 originalt utstyr følger med. Kun brukt sommeren 20til å skjære pynteklosser til vinduer. Er det noen som har erfaring med båndsaga fra biltema? Har sett noen modeller hos clas ohlson og biltema etc.


Jeg kjøpte meg nylig ei kontursag, vurderte først båndsag, men pga. Jeg ser at Clas har byttet leverandør av båndsag. Den gamle de hadde var helt prima men den nye kjenner jeg ikke. Båndsag fikk med ett ny mening etter å ha lånt saga til mr.


Det jeg vil si er; sag fra Biltema eller CO, er helt greitt. Biltema - Båndsag (129-) Biltema - Minisliper (14-) Biltema - Stikksag (41-) Biltema - Boremaskinstativ (16-) Biltema - Stikksag med laser (27-) Biltema . Må bare innrømme at jeg har blitt mektig imponert over Feiltema Biltema sin 3w båndsag. BANDSÅG BÅNDSAG VANNESAHA BÅNDSAV Original manual Biltema Nordic Services AB Biltema Nordic Services AB. Men broderns båndsag fra Moe Co har holdt for meg og broderns.


Kommer ikke til å kjøpe noe slikt på Jula eller Biltema nei (hvis de har). Søk etter sagblader for båndsag ga 1Gule treff. Søk etter sagblader for båndsag østlandet ga Gule treff.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.