torsdag 26. november 2015

Knagger gang

En skikkelig knaggrekke tar unna store mengder ytterklær. Gjør du det på denne måten får du bedre feste og færre hull i . Innred smart og ha en gang som du trives i.

Knagger på veggen til våte jakker og regntøy kan også være en fordel, slik at det våte tøyet ikke . Tre har klart struktur, beskyttes med silkmatt lakk. Jeg fant disse knagger ide før lenger siden, Jeg syns det var litt speiler og o .

Liva Swing Knagg Sort oppheng entre gang dansk desing. Det finnes håp og smarte løsninger for en trang gang. Ungene har blitt flinke til å henge fra seg, etter at de fikk knagger i sin høyde, forteller . Velg mellom enkle eller doble kroker, knagger i alle fasonger og kleshengere i lange baner.

Finn ut hvilket materiale du liker best og hva slags utforming du . Flotte knagger som du henger i forskjellige høyder. Dots knagger fra Muuto er en serie med større knagger i varierte størrelser. FARGEGLAD: Pia Håkonsen har både en sittebenk og lave knagger til. Er du lei av å hoppe lengde over sko, jakker og sekker hver gang du . Vi fant noen veldig greie på Skeidar som har nesten samme farge som veggen.


Hos oss finner du knagger til ethvert bruksområde. Vi har blandt annet de populære The Dots fra Muuto og den personlige varianten, Hook fra Design Letters. VELKOMMEN INN: Det er hyggelig å komme inn i en gang som er ryddig.


Det er smart å ha knagger på veggen rett innenfor døren. Si ;D-innlegg: Hver gang jeg gikk hjem fra skolen løp jeg for harde livet, og hvis jeg ikke løp for harde livet, da angret jeg på det. DOTS knaggene er dekorative og kan kombineres i mange mønstre og sammensetninger.


Nå har jeg prøvd med på å lage knagger av lyspærer. Jeg er glad for at jeg laget mange når jeg først var i gang, for det var litt jobb med dem. Black Design startet under navnet Den Sorte Gryte og var den gang en interiørbutikk på beskjedne m2. Seng, kommode, pult, speil, hylle, knagger: IKEA.


Krukker, godteri: Søstrene Grene Elg: Kremmerhuset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.