fredag 24. april 2015

Hvordan legge folie på bil

Her legges det folie på bakskjermen til Frode Holtes rallycross bil. Jeg har en bil som jeg vil ha en annen farge på. Går den an å legge folie selv og er det vanskelig?


Skal polere opp det jeg klarer av riper o. Her kan du se hvordan en Ferrari 4går fra å være Ferrari-rød til matt . HeiHar lyst til å foliere bilen min og har funnet forskjellige billig-folier fra 200- for x 1. Vet du om det er stor forskjell på billig-folie og 3M?

M Dekor - Monteringsveiledning: Teknisk veiledning og video for hvordan montere og fjerne folie og vindusfilm. Flere og flere velger å foliere bilen sin. Familiebiler, småbiler, gamle og nye, pakkes inn i folie med alle regnbuens farger. Jeg er veldig fornøyd med hvordan bilen ble seende ut.


Helfoliering av bil eller bilfoliering både beskytter lakken samtidig som bilen får ditt personlige preg. Hvordan er det med løsningen du nevner der, har aldri hørt om den, . Ein bil bek bakrute buet begge veiar er det ikkje lett å legge film sjølv, er mogleg.

La det stå ca min før du etterskviser folien for fuktighet. Vinyl prøvde jeg først, men det er på lik linje som sotefilm eller anennen folie du kjøper og. De som har prøvd seg på litt dekor vet hvordan dette er.


Bilen min er helt ny så da er det bra med forebyggende tiltak som dette. Gjennom kursing, både nybegynnerkurs og autorisasjonskurs i samarbeid med 3M sikres kunnskapen som skal til for å legge folie på bil. Det vil si at det er lagt folie over hele bilen, istedenfor at den er lakkert. Hvis du har en bil som er sprellende ny, så kan du legge på en helt blank folie.


Instruktør Tomas Kryska demonstrer hvordan han legger på folie på . Den dagen du eventuelt velger å fjerne folien, vil bilen fortsatt se ut som ny. Verktøyene som brukes for å legge på folien er varmepistol og kniv - det. Du må også ha kunnskap om hvordan lakk og folie fungerer sammen.


Vi fikk demonstrert hvordan jobben var å gi en sliten 4mR nytt liv. Gir beskyttelse – Har du kjøpt deg ny bil, så er det smart å legge på en folie. Med sprayfolie får man ingen uønskede skjøter eller strekk i folien. MERK: Ved matt folie bør\må bilen vaskes med svamp for å bli ordentlig ren - det samme .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.