onsdag 26. mars 2014

Hay klesstativ

Historien om HAY: Hay ble etablert i 20med ambisjon om å oppmuntre til en nystart av den. KLESSTATIV: Klesstativ fra HAY i sort og hvit metall. DESIGN by Leif Jørgensen for HAY Loop Stand Wardrobe is an extension of Loop Stand Hall.

Explore Design Loop, Hay Design, and more! FargeBarn: Nytt klesstativ i gjør-det-selv-stil . Uansett hvilket klesstativ du velger, er det en regel som gjelder – alle kleshengerne på stativet må være like, hvis ikke ser det rotete ut.

Lekkert klestativ som kommer i to lengder og farger. Vi har TOJ utstilt i den store versjonen i grå i butikken. Du sparer over tusen kroner på å lage et slikt klesstativ selv. Du har kanskje sett de stilige klesstativene laget av lyst tre i flott design?


Loop Stand Wardrobe er designet av Leif Jørgensen for Hay. Dette er en bestillingsvare med ca – ukers leveringstid. Kjøpt originalt for 210- Selges da vi skal ha en ny garderobeløsning.

Hei, har dere noen klesstativ til salgs i butikk? Logg deg inn eller opprett en konto for å . Trehånden fra HAY har jeg ønsket meg veldig lenge nå, så jeg tror jeg. Jeg har ikke fått tatt mye bilder med kameraet enda, så her deles.


Små ting har begynt å komme inn, som kleshengere fra HAY og klesstativ . Nå har jeg permisjon, og vi har flyttet inn i huset vårt. På bildet under ser dere et klesstativ fra Hay der vi henger jakkene vi bruker mest i . Fin å ha fremme og passer i et moderne hjem. The Log frå Nicolette Brunklaus har laga nokre enkle bordlamper.


HAY, Loop stand hall er eit plassbesparende klesstativ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.