onsdag 22. januar 2014

Dør som sengegavl

Sengegavl av gammel dør - prosjekt soverom (Anitas skriverier). Her er et lite bilde som teaser uten sengegavl - flere oppdateringer vil . Hvilken ting i hjemmet ditt er du aller mest fornøyd med?

Gulvet her er helt klart favoritten, det er belegg som ser ut som . Vi har nå Gammel dør som sengegavl fra Finn. Det er som et mykt og fredelig snøteppe har lagt seg over interiøret hos. Dør som sengegavl: Foreldresoverommet er delikat og innbydende, .

Tekstilet festes med stiftepistol, på samme måte som dacronvatten. For lenge siden, nærmere bestemt i januar var jeg i Kragerø og fikk samlet inn noen gamle dører og litt annet fra et hus som skulle rives. Old Chic: Soverom med dør som sengegavl - dixinary.


Mannen min og jeg har en sånn svane madrasseng, og jeg hadde igrunn fryktelig lyst på en sengegavl for å . Jeg har en feilkjøpt profilert dør som jeg ikke får brukt noe sted. Kunne sikkert solgt den, men så har jeg tenkt litt på at den kanskje kan brukes . Sengegavl - en selvlaget sengegavl er en rimelig måte å friske opp soverommet. Slik lager du en sengegavl som frisker opp soverommet ditt.

Egentlig hadde jeg lyst til å bruke den meksikanske døren som sengegavl, men den ble for hard å lene seg på, i tillegg til at jeg er redd for at . Trænger soveværelset til lidt forandring, så lav din egen sengegavl. Det er både et sjovt og hyggeligt projekt, og så føles det næsten som at få . Sengegavl laget av papplate, vatt og stoff. Trinn 1: Papplaten bør være like bred som sengen din. På soverommet har vi en gammel dør som hodegavl, en gang for over to år så jeg dette i et bla og.


Joda, ytterdørene vi fant på låven – de blir sengegavl på rommet vårt! Dør en er på plass, og dør to skal over denne. Nede er det i tillegg et bad og ei stue, som vi har fredet så lenge.


Vi pleier å tenke på en hodegavl som en del av en seng ramme. Torparbo: Torparbo som er min perle på jord. Den er i lys lilla og bærer et gammelt og slitt preg.


Med ett puss og litt maling vil den kunne ha mange preg. Selv har jeg brukt den som sengegavl til en moderne .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.