torsdag 26. oktober 2017

Materialer til platting

Velg terrassens form som passer din bolig. Du må velge en terrasseform før du kan gå videre. Skal i gang med å bygge en enkel treplatting som skal ligge løst (ingen fundament) men hva trenger jeg av materialer?


Med en velplassert platting kan du utvide bruksområdet av tomta, enten det er hjemme eller på hytta. Med Bygger'ns terrassekalkulator får du en pekepinn på hva det vil koste deg å bygge en platting, markterrasse eller terrasse. Du kan gjerne bygge en platting av impregnerte materialer rett på bakken, men da bør det være drenerende masser under, ofte pukk eller grus. Det finnes mange forskjellige typer materialer man kan bruke, som alle har forskjellig utseende, egenskaper og .

Alle materialer bør være trykkimpregnerte. Fått tilbud på veranda platting med rekkverk. Jeg vil anse tilbudet du ahr fått som godt, under forutsetning av at prisen omfatter både arbeid og materialer.


Hvordan regner jeg ut når jeg skal bygge terrasse. Matrialet er enten x 09 eller x 120. Vi måtte også ha grav og støpt fundmenter ca.


Vurderer å få opp en liten platting i år, vil tro den blir 15-kvm. Er bare materialer det er snakk om av utgifter ja. KUNSTIGE PLANKER: Terrassematerialet Trex kan ved første øyekast se ut som grå, værbitte furubor men er i virkeligheten et .

Brukte materialer til platting gis bort ved henting! Materialene skal bæres fra brygge til båt og fra båt til hytte, ca m. Siden jeg nå har snublet over dette geniale forumet fullt av kompetanse, passer jeg på å spørre her før jeg reiser for å handle materialer. Vi fikk vite om flere typer materialer og forskjellen på dem, og fikk anbefalinger om hvorfor vi burde velge det ene framfor det andre ut i fra . Utvendige trapper kan lages i mange forskjellige materialer, impregnert . Vi lager oss sannsynligvis platting til sommeren. Det jeg lurer på nå, er hva jeg egentlig har å velge mellom av materialer.


Faste forankringspunkter i bakken gir en fjellstø platting og reduserer samtidig risikoen for . Alt du ser av plen skal dekkes av ny platting. I denne episoden av Hjemmefikserne viser Sigurd Sollien deg hvordan du bygger platting. Tilskudd til båtmotor har vi fått fra: sponsor2. Materialer til platting er sponset av: sponsor1. Vi har sjekket prisen på materialer til uteplassen.


Vi valgte en materialliste til en enkel platting, meter bred og meter lang, med støpte søyler . Om du ønsker en enkel platting på mark eller en stor terrasse med trapper kan. En terrasse er ikke en terrasse, her kan du velge i flere løsninger og materialer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.