fredag 13. oktober 2017

Fargevalg kjøkkenvegger

Copper Orange er årets farge hos Nordsjö. Den er nydelig i kombinasjon med lys rosa, nøytrale sandtoner, klargult, klar hvit, tre og kobber. En Ikea-benk er møysommelig malt i samme farge som veggen, og ser dermed mye mer eksklusiv ut.

Når man ser på nytt kjøkken er det lett å la seg friste av lekre, fargerike kjøkkene i stilige annonser. Da er det duket for litt om fargevalg og den røde tråden, og jeg har plukket ut noen bilder fra de fleste rommene i huset så dere . Blå er en farge de fleste liker og som kommer i mange fine nyanser, den kan virke sval og beroligende, men kan fort oppfattes som kald hvis du . IFI - Informasjonskontoret for farge og interiør (ifi.no) er et nøytralt informasjonskontor som skal gi ideer.

Boligen har pene overflater og et godt avstemt fargevalg med blant annet stilig farge på kjøkkenvegger, som passer ypperlig til innredningen og behagelig farge . Hei, vi skal male kjøkkenvegger og jeg skulle gjerne hatt hjelp til å velge farge. Interiøret omfatter hele fargeskalaen: fra tapet i freidig rosa, kjøkkenvegger i en mild blågrønn nyanse (Årets Farge 2014!) og hall i lykkelig gult, . Jeg har lenge tenkt på å male kjøkkenet i en farge, men fikk aldri bestemt meg. Vi holder på å pusse opp ett sommerhus der de andre rommene går i fargene eggehvit, lys grå og eggehvit. Jeg har lenge tenkt på å male kjøkkenet i en farge, men fikk aldri bestemt meg for hvilken.


Det er mye som skal stemme når man skal velge ny farge til veggene. For å være sikker på at du får det resultatet du ønsker, kan det være lurt å . Leveres med farge: (Malte vegger) Farge: Tidløs 1024.

Over kjøkkenbenk leveres malt vegg i tilsvarende farge som kjøkkenvegger for øvrig. Grunne med hvit maling, en eller to strøk, og så farge. White er en klassisk farge for kjøkken vegger og skap siden det kan kobles sammen med dristige farger eller mykere, pastellfarger.


Vi har nettopp malt kjøkken vegger og skap dører i lys toscana, veldig lys og fin farge, ble kjempe fornøyd med dette . Frost fra Butinox #butinox #frost #fargevalg. Hmmm, ikke velg for mørk farge, i alle fall. Jeg malte soverommet grått for et par år siden, og ville egentlig male mørkere enn det jeg til slutt . Alloc kitchen wall sort skifer satin finish 3. Kjøkkenpanel i sort skifer farge i størrelse 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.