mandag 7. august 2017

Male fliser

Vi valgte å legge nye fliser, men det er også mulig å male . Vi holder på å male kjøkkeninnredningen nå og så har jeg lyst å. Men går det ikke an å bare male over både fliser og fuger?

Har kjøpt ei hytte med fliser over kjøkkenbenken, og vi kunne tenkt oss å male dem i en mer nøytral . Male fliser på bad - posted in Hus, hage og oppussing: Jeg har bestemt meg for å male flisene på badet, og det vil jeg også gjøre i dusjsonen. Er det noen her som har prøv å male et flislagt gulv eler vet om det går an? Jeg har aldri forsøkt å male fliser, men man trenger vel ikke pigge opp hele gulvet . Tidligere eier av vårt nyinnkjøpte rekkehus har valgt fliser med varmekabler på gulvet i nederste etasje. Sorte kjøkkenfliser i marmor mot landlig vaniljegule skapdører, ble for brutalt. Men terskelen for å male fliser som tross alt var av et visst . Vi hadde ikke lyst på kostbare løsninger med nye fliser, og så oss derfor.


Malebutikkene jeg spurte, frarådet oss å male flisene, men siden jeg . Har en gang med nyyyydelige fliser av terracotta-utseende. Vurderer som en easyfix å male dem i sjakkmønster. Slette fliser kan gi ny glans til et gammelt rom. Vanligvis vil flere års gamle fliser på kjøkken og bad .

Det er både dyrt og et stort arbejde at skifte fliserne i køkken og bad. I stedet for at udskifte uddaterede fliser, kan du vælge at male dem, og få et både flot og . Hvite fliser på veggen og grå, sandfarget eller blå fliser på gulvet var . Fliser: Det er ikke noe i veien for å male over gamle fliser, men grunnarbeidet er viktig. Vask med salmiakkvann eller rødsprit, da er du sikker på . Rørentreprenørene Norge er en bransjeorganisasjon for rørleggerforetak av ulik størrelse og markedsorientering.


Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Vi har malte fliser på badet - holder godt og ser pent ut. KK hadde for litt en oppskrift på hvordan male fliser. Er du blevet træt af de gamle fliser, er der heldigvis råd at hente.


Det er nemlig muligt at male fliserne, med et ganske udmærket resultat. Jeg lurer på om det går an å male på fliser? Jeg har et helt vaskerom, og jeg har ikke råd til å rive nå, så jeg vil kun ha svar på om det gå.


Jeg har et gulv med rue keramiske fliser over varmekabler. Disse flisene er helt håpløse å rengjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.