fredag 4. august 2017

Infra takmaling

Garantert dekk med to strøk med et skjoldfritt resultat. Fyldig kvalitet sikrer brukervennlighet og lite sprut. Navn (A-Å), Navn (Å-A), Pris (stigende), Pris (synkende). Jeg stakk derfor til en butikk (navn nevnes ikke her) for å kjøpe maling. Av ekspeditøren ble jeg anbefalt takmaling fra INFRA og interiørmaling . Jeg ser at det er betydelige prisforskjeller på maling.


Infra og andre billigmerker er ofte halve prisen. Svensk test av innendørsmaling avslører at billig maling er like bra som dyr. Jeg vil male det lyst ( beige toner ) , hvilken maling er billigst men som.


Vi prøvde en gang Infra Maling, mye billigere enn Jotun og Butinox. Fri for løsemidler og skadelig avdamping. Glansgraden i malingen bestemmer glansheten.


All maling har en gitt glans - på en skala fra - 10 hvor 1er blankest. Sparkel, pussing, to strøk grunning og to strøk maling. Men jeg har vel spart oss for ca 40-0kr . Jeg skal til å male huset mitt denne uken. Infra sine produkter fikk vi automatisk - de vil vel selge sine egne produkter så langt det lar seg.


Hilsen en som har solgt maling i snart år. Infra vegg er en miljøvennlig silkematt, høykvalitets akrylmaling for gips, betong og bygningsplater i tørre rom. Når det gjelder svertesopp, så er alle metaller og sterke soppdrepere trukket ut av dagens maling. Det beste tipset her er en periodisk vasking av huset, da skitt . Fjerner effektivt maling og lakk fra de fleste underlag som tre, gips og metallflater både innendørs og utendørs. Helse, miljø og sikkerhetsinformasjon om Infra Maling - og Lakkfjerner.


Gjøco AS produserer og markedsfører maling, beis, lakk og epoxyprodukter. Maling, beis og lakk kan inneholde stoffer som kan være skadelig for helse og miljø. Dette gjelder både i flytende form og som herdet på forskjellige produkter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.