tirsdag 18. juli 2017

Levegg piletre

Du kan selvsagt bygge din egen levegg, men det er også mye fint å få kjøpt av ferdige levegger. Det er skapt en slags kult rundt pil: Stiklinger selges bare i en. Jeg var på IKEA Slependen på onsdag (jeg bor i Trondheim) Der så jeg tilfeldigvis noe som lignet på pil eller bambus til bruk som levegg.

Vi får fatt i levegg på rull, dette er rett og slett tynne grener av pil som er vevet sammen med metalltråder. VIDEO: Har du et bed i hagen din som du gjerne vil ha innrammet på en pen og enkel måte, er et gjerde av flettet pil en fornuftig løsning. Klarer ikke å få frem lagerstatus på hjemmesiden.


Eventuelt planer om å bestille inn flere hvis dere ikke har?

This Pin was discovered by Kristin Breivik. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. En stor pil som er bløt og smidig å flette med.


Velegnet som kontrastfarge i kurver og fletting av levende hegn og levegger . HVOR FÅR MAN KJØPT LEVEGGER AV AV PIL, NATURMATERIAL OL. NSKER IKKE EN TRADISJONELL LEVEGG AV TRE PLANKER . Kan noe av dere der ute gi meg ett tips om hvor jeg får fatt i lange pil kvister? Har lest at pil er fin til levegg,og absolutt svært dekorativt :D.


Vårt lille drivhus ☘ #plantasjen; villawikan Tid for grønt!

Da har vi fått montert levegg i pil og plantet . Popularitet, Navn (A-Å), Navn (Å-A), Pris (stigende), Pris (synkende). I vår kom den første norske boken om pilfletting ut - Pil i hagen av. Har du en stor plen, kan huler, søyler, gjerder og levegger skape liv og . Fletting med pil er i ferd med å bli svært populært her til lands. Pil er kjekt ja, både som le, skygge og klatrestativ for lange planter.


Kjempefint med pil som levegg, det har jeg ikke sett så mange steder før. Pil i hagen er meget vakkert, det gir et dekorativt utrykk sommer som vinter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.