mandag 12. desember 2016

Dixi heklegarn

Dukene er strikket i dixi heklegarn, oppskriften fant jeg i en kunststrikk bok av Ragnhild Ervik. STOR BLÅ DUK Strikket i mørk blå Dixi-garn. BRIKKE NR Diameter ca cm Strikket i rød og blå bomull heklegarn.

Diverse heklegarn, blant annet DIXI, Hermina og en del annet. Garnutvalg til hekling fra idena: Dixi heklegarn. Vi er en spesialforretning i broderi, sy-tilbehør, strikke- og heklegarn.


Mandarin Heklegarn - 1 merserisert bomull.

Bakside Aktuelt Spania - MER ENN ÅR PÅ COSTABLANCA! Eller jeg vet at Maxi og Dixi også brukes til strikking - kunststrikking, men jeg assosierer det hekling likevel jeg. Pengepunge #hækle #hæklet #hæklerier #hekle #garn #yarn #diy #grenediy.


Er ikkje så veldig glad i å strikke med dette garnet, det er for glatt og hardt. Vi er god på #interiør#dixie skinnvesker og . SEPTEMBER Telt med utstillere Salg av håndlagde produkter Sam Eyde VGDesign og tekstil Stands Verksted . Dingali skrev: Jeg strikker den i Gjestal heklegarn, og med pinne nr.

Har som regel brukt de store nøstene Dixi eller hva dem heter. Symaskiner, Vev, Fagstrikk-nisser, Garn, Maskinstrikkegarn, Vevgarn og heklegarn, Mønster, Arbeidslamper og Egenproduserte varer. Eller jeg vet at Maxi og Dixi også brukes til strikking - kunststrikking, men jeg assosierer det . Pengepunge #hækle #hæklet #hæklerier #hekle #garn #yarn #diy. Strikkegarn Heklegarn Broderigarn Interiør Servietter Stearinlys Håndlagde glassmykker.


Heart Of Dixie Amerikansk drama fra 1989. Underholdning ved de to musikalske marionetter Maxi og Dixi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.