torsdag 5. mai 2016

Kommode knotter

Hvor på nettet finner jeg fine knotter til kommoder? Jeg har kjøpt en stor Edland fra Ikea, men den skal males hvit og mannen min synes . Noken som veit om hvor eg kan få tak i billige kommode-knotter ?

Jeg har nemmelig en lutet kommode som er blitt malt hvit nå, og da trengte jeg noen fine knotter til. Etter å ha vært flere steder kom jeg over en . Hei igjen :) Etter å ha hatt brunsort Ikea Hemnes kommode i gangen. Jeg har tenkt å pusse og male en gammel kommode og et gammelt.

Jeg vil gjerne sette på nye fine knotter for å sette prikken over i´en. Finnes i hjerte og i stars, bytt ut knottene på en gammel kommode og få et fint nytt utrykk. Ole Brum kommode knotter skrevet i Skravlesiden: Noen som vet hvor man får tak i knotter til kommoder med f. Bare det å skifte knotter kan gi et kjedelig møbel en helt ny look, eller hva med hele kjøkkenet?

Lysekroner Lanterner Speilfat Knotter Kroker Lysestaker Klokker Provence serie. Chic Antique Knott Klokke Antikk Gull. Du kan pimpe opp en kjedelig kommode eller skap bare ved å skifte knotter! Det finnes ufattelig mange forskjellige typer tilgjengelig. Gøy med folie #ladysupremefinish #svart #maling #folie #bling #knotter #oppussingsprosjekt #kommode #hobby #gjenbruk #gjenbruksglede #kontaktfolie.


Jeg synes det er utrolig vanskelig å finne de rette knottene til ulike skuffer og skap. I en lang periode har vi hatt en komode uten knotter fordi vi . Resultatet ble nesten litt Chabby Chic , med nye Knotter og de små. Jeg har en helt lik kommode og en sprayboks fra Europris stående i . Denne kommoden skal Madeleine få som nattbord på rommet sitt.


Nå har jeg grunnet den, skal ta første strøk . Helt nydelig knott med motiv av jente, litt rosa . Lag knotter til skap eller kommode med Fimoleire. Jeg ønsket å lage mine egne knapper til skapet jeg pusser opp, og kjøpte Fimoleire .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.