torsdag 5. mai 2016

Hvordan henge opp sebra hyller

Har lignende hyller faktisk :) mine er fra søstrene grene :) MEN jeg lurer på om hvordan du har hengt disse opp? Det er ikke 20riktig enda, men måtte bare henge opp verdens fineste. Sebra hyllene kan henges opp på utrolig mange måter!

Her har du en av de #hyller #sebra #interiorforkids #children #kids #wall . Hvem vil vel ikke jevnlig å høre hvordan det står til med den lille og høre på de. Det føltes veldig godt å sortere, legge inn og henge opp klærne til lillebror. Jeg viste at hun hadde kjøpt noen hyller jeg hadde ønsket meg, som jeg tenkte å.

Disse koffertene fra Sebra var også ganske store og romslige, . Henger bilder og sette opp innredning av Eiffeltårnet og sebra print tepper, gardiner og puter. Dekorere hyller og sidebord med sebra figurer. I denne situasjonen kan elementer hoper seg opp og skape en rotete, uorganisert. Denne forskjellen er antatt å være relatert til hvordan de utvikler før fødselen. Vanligvis er sebra finch reir funnet på å bygge hyller og noen ganger, på bakken.


Når gips henger, kan hyllene og staver henges inne i skapet. Jeg utforsker muligheten for å henge opp to hyller av denne sorten:. Noen som har formening om hvordan dette vil fungere mtp frontene?

En sebra-stil rom kan brukes for et barns safari rom, sofistikerte moderne stue. En lampeskjerm, hyller, skuff knotter, rammer, stearinlys, kunstverk eller selv en vase . Vi har bygget opp en effektiv verdikjede, som gir deg bedre kvalitet, større utvalg og lavere pris. Stellebord OPEN LIGHT Med hyller, badekar og avtapningsslange. Propp som henger fast i badekaret Stor såpekopp med drenering. Hvordan å blande en sort, Tan og brun stue.


Henge opp speil med ibenholt rammer eller tre lys sconces. Legge til kaste puter med en rekke mønstre som sebra, leopar paisley eller striper. Fyll hylle områdene med dekorative tilbehør, slik som utskårne ibenholt masker eller dyr; brun og tan . Legg drama til plass ved å henge opp svart og hvit stripete bakgrunn. Gi sebra striper som et mønster samlet for litt zing.


Noen mulige elementer inkluderer klokker, kunstverk som moderne skulpturer, nattbor hyller og dressers. Hvordan installere elektronisk klimaanlegg på glidebryteren Windows . I dag har Herr Sebra vasket ned leiligheten min (siden han liker å vaske) og. Ingen tvil om hvem som hadde den kuuleste henger'n, nei! AC sin hylle med schabraker og myyyke pad'er!


Nå vet iallefall AC hvordan Diaz har det etter stivkrampesprøyta si! Baby-Victoria prøver nemlig rett som det er å spise opp sebra-Kalle, ja dere hørte riktig – SPISE opp! Herr Løve snakker med fru Sebra, sier Hilmer med alvorlig stemme når Clara stiller.


Trærne har LED-lys og kan lyse opp mørke kvelder. Jeg for min del kjøpte den for at den skulle henge oppe i stuen, og har kastet. I denne videoen viser hun akkurat hvordan hun gjør det, slik at De også kan . Nye hyller på plass #stua #pyntelitt #hyller #svart #hvit #kombinasjon #dekor #mitthjem. PLEASE kom med forslag til hvordan jeg kan henge opp disse.


Henge stoff over muren i stedet for maleri hvis tenåringen ville heller ha. For eksempel kan en furry materialet dekker en hel vegg og innføre en funky sebra. Tilpasse uvanlige elementer for å tjene som hyller eller Gran opp veggene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.