tirsdag 26. april 2016

Knotter til kommode

Noen som vet om noen fine nettsider som selger fine knotter? Du kan pimpe opp en kjedelig kommode eller skap bare ved å skifte knotter! Det finnes ufattelig mange forskjellige typer tilgjengelig.

Kjøpte en fin kommode på Ikea i går (etter jeg leste Maz sin trå selvfølgelig ), men knottene var ikke akkurat pene, synes jeg, så jeg er på utkikk etter . Knotter til skuffer - barnerom5 messagesoct. Svarte diamantslipte knotter til kommode, – hvor? Nye knotter til din gamle kommode finner du her.

Lysekroner Lanterner Speilfat Knotter Kroker Lysestaker Klokker Provence serie. Chic Antique Knott Klokke Antikk Gull. Jeg lagde knotter med sånne små plastikk lekedyr, skruvde fast en.


Jeg har laget en kommode til dattra mi hvor jeg brukte sånne dusker . Jeg har nemmelig en lutet kommode som er blitt malt hvit nå, og da trengte jeg noen fine knotter til. Etter å ha vært flere steder kom jeg over en . Skulle hatt både knotter og sånne håndtak. Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i knotter til kommode med barnemotiv på?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.