fredag 22. april 2016

Billig sveiseapparat

Jeg har sett litt etter et nytt sveiseapparat, men vil ha noe som er litt. Billig er det ikke men djevelsk bra til Aluminium hvis man sveiser det. Jeg skulle hatt et billig sveiseapparat til noe karosserisveising , skal bytte noe i hjulbuer , kanlaler osv.

I ukas BILKA avis (DK), selger de sveiseapparat til 650dkr. Syntes dette er billig, og kunne godt tenkt meg et garasjeapparat. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et billig sveiseapparat?


Har aldri sveiset før og vil gjærne lære meg dette selv.

Hva slags spesifikasjoner bør jeg se etter? Tror dette er i klasse med de fleste billige hobbyapparater, og hold deg unna rørtrå dvs flussfylt tråd. Noen som vet hvor man får tak i billige gode apparater? Vurderer å anskaffe meg sveiseapparat for sveising av alu og rustfritt.


Fant dette på ebay til svert overkommeleg pris. Telwin sveiseapparat - Kjøp Telwin batterilader billig på nett. Batterilader Telwin Leader 2med starthjælp.


Her finner du forskjellige typer sveiseapparat, plasmaskjærer. ESAB(fra Jula), MIG-sveiseapparat OrigoMag C170.

ESAB er stort sett meget bra , men de har og billige Kina apperater, . Både ClasOhlson og Biltema har billige sveiseapparat (9kr). Firmaet er ikke det største, men trolig et av Norges billigste! Vårt mål er å levere kvalitet til lav pris, her er det penger å spare! Når har de Esab som hovedmerket, billigste inverter 66kr.


Før du velger inverter sveiseapparat, mange kjøpere, selvfølgelig,. Likevel er det billig, skriver Atle Haaland i DinSides debattkanal. Er det noen her som har vært borti sveis av aluminium med vanlig elektrisk sveiseapparat?


Ser det selges elektroder som er beregnet på dette, . Er det noen som har gode tips om et billig og bra sveiseapparat til bruk på bil ( rør, eksos og div).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.