torsdag 25. februar 2016

Mitt essokort

Vi anbefaler deg å logge inn på Mitt kort og sjekke at kontaktopplysningene dine stemmer. Dette vil gjøre det enklere for deg når du bruker tjenestene våre som . Feilaktig kombinasjon av fødselsnummer og passord.

Har du ikke benyttet Mitt kort tidligere, må du registrere deg som ny bruker. Esso kort med øre rabatt fra 1liter som jeg får igjennom jobben. Har øre på Statoil her i Trondheim gjennom 3T treningssenter-medlemskapet mitt.


Alla transaktioner på ditt Essokort integreras med dina uttag för att ge dig en.

Våra kunder kan använda sina Essokort hur mycket eller lite de vill - det finns . Fyll i vårt korta formulär för att ta reda på vilka . Valgfri PIN-kode; Mitt kort for oversikt over forbruket ditt; Ingen gebyr ved anskaffelse; Inntil 75. Inntil dagers rentefri kreditt; Mer enn 30 . Jeg brukte denne dagen mitt Essokort slik jeg pleier, så overraskelsen var mildt sagt stor da jeg fikk telefon fra Firma A om dette avstikket. Eventuelt annet kredittkort - feks esso-kort eller liknende. ESSO har den beste rabatt ordningen, -øre pr liter med ESSO Kort :good:.


Mitt hanskerom på min Ford Scorpio inneholder blant annet: refleksvest, blyanter, en penn, lakkstift,. Fyll inn aktuell bokstav for de varegrupper.

Men nå får jeg øre rabatt per liter diesel med mitt Esso-kort. Da kommer jeg vel ikke så verst ut likevel, mener han. Har nå funnet ut at med mitt bensinforbruk, kan jeg trenge et kort. Hadde det på et Esso-kort, men det er nå klippet i småbiter!


Det er nok best for mitt ego at jeg vender tilbake til bloggen. Folkebladet, Sport Sjøvegan, Maritime Competence, Håp i Havet, Mitt Fiske, Steng grensen nå, Gulf Of .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.