torsdag 23. april 2015

Musejager clas ohlson

Vi kjøpte musejager, men tror dere ikke at de kom likevel? Ifølge pakningen på Clas Ohlson skal musejager holde musene vekk på 150 . Mener jeg har sett det i de fleste bygg forretninger også.

Clas Ohlson, og ikke på Biltema, så jeg kjøpte en slik på Clas. Silverline musejagere kjøpt på Clas Ohlson i april -for kr 2pr stk. De er til å sette i kontakten og de fungerer.


Ble stilt etter at alle veggene ble spikret igjen med kledning.

Nå har jeg satt opp musejager fra clas ohlson i kjelleren og musefeller rundt om, . Elektronisk musejager, Einerbusker og eddikkvann på og rundt. Vi har den fra Clas Ohlson, og hundene virker fornøyde nok. Lurer på om det er trygt med tanke på mus?


Har en sånn Musejager fra Clas Ohlsson i en stikkontakt. Clas Ohlson tilbyr et bredt utvalg av bærekraftige produkter, i tråd med vårt fokus på å finne miljøvennlige og etiske løsninger.

Silverline markmus- og muldvarps-repeller. I fjor høst (de trekker jo gjerne inn da) kjøpte jeg elektrisk musejager på clas ohlson, som man setter i kontakten. Jeg skal kjøpe sånne museskremmere som de har på Clas Ohlson, koster en del men jeg gjør ALT for ikke å få mus i hus. Noen som har erfaring med den til Clas Ohlson?


Pappa kjøpte en musejager fra clas ohlson, det er en sånn høyfrekvent sak som man plugger i et kontaktstøpsel og så jager den bodt musene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.