mandag 9. mars 2015

Trådkurver biltema

Jeg har hvertfall sprayet en liten kurvstol med de malingssprayene fra biltema. Jeg kjøpte mine geniale poser på biltema for 5for stk, det er den største. Dermed har jeg trådkurver + ca meter med hengeplass, . Håper den ikke krymper ytterligere og blir til en Biltema-katalog.


Jeg leste her inne at noen hadde trådkurver på vaskerommet, og sorterte. RainX (fra bensinstasjoner, Biltema e.l.) som vanligvis brukes for å . Syns også det er greit å henge opp en slik i skapet, til sko. Barn har kanskje ikke så mye hengetøy, så det er plass en slik? Innredning; stenger og sølvfargede trådkurver (m skinner) Demontert, klar for henting!


Hyllene er knekter og plater fra Biltema, her har også de store hestene. Bratzdukke samlingen, og trådkurver som er . Er fra Biltema og kun pakket ut, eske medfølger. Paslode gass, Paslode luft og Biltema spikerpistoler - 31Åsgårdstrand - Åsgårdstrandsveien 444. Trådkurver - 07Oslo - Vækerøveien 177B. Til høgre, på sida av hylla heng det to små trådkurver med blomster og.


QK alfa i)og ein boks fra biltema med alfa-diecuts i. Toyotaer, nytt frå biltema, pris kr 4- kjøpte feil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.