torsdag 15. januar 2015

Mit i treverk

Kataloge zum Download und Preisliste für Treverk by Marazzi, bodenbelag aus feinsteinzeug mit holz-effekt, kollektion Treverk. Keramik in Holzoptik- Verbindung von robustem Material mit edler Optik. Treverk ist eine harmonische Verbindung aus hochwertiger Qualität mit Ästhetik.

Treverk som er sterkt angrepet byttes selvsagt, problemet er selvsagt att det er vanskelig å se inni stokkene. Haugalandet, mit i Hordaland og ytre del av Sognefjorden og mott i Sogn Fjordane,.

Treverk med aktive larver uforberedt på kulde kan. Stripet Borebille kalles blant annet tremit, mit og mott. Tremit trives i fuktige og milde kyststrøk. Mikroklimatiske forhold som vannlekkasjer, kondens og fukt fra . Min bestefar som drev fabrikken hadde fått masse forespørseler etter et produkt som kunne fjerne mit i treverk.


I familien borebiller finnes det også andre arter som kan påtreffes i treverk i hus: Råteborebille . Tremark, mit, mott og mår – kjært barn har mange navn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.