tirsdag 30. desember 2014

Strykebrett i skap ikea

Jeg har planer om å kjøpe kjøkkeninnredning fra Ikea som jeg skal bruke som arbeidsbenk. Jeg trenger - cm skap med innebygd strykebrett. Har også en slik sak fra IKEA til å henge støvsugerslangen på.

Noe jeg savner på mitt vaskerom, er strykebrett som er integrert i innredningen. Der vil jeg ha masse skap og benkplass, et høyskap til mopper og denslags, . Så at ikea har noen smarte løsninger på sine nettsider også forresten. Er et skap med en skuff som du trekker ut og vipper ne da har du .

La description de ce résultat n'est pas disponible en raison du fichier robots. Ville ikkje hatt strykebrett i kjøkkenskapet. IKEA - ÖSTHAMRA, Wall cabinet with glass doors, ÖSTHAMRA wall cabinet fits perfectly between the kitchen wall cabinets and the worktop, so you can use . Vi har samlet fem tips til smarte skap, som gir mye mer plass til oppbevaring. Jeg har brukt standard kjøkkenskap fra Ikea til prosjektet.


Jeg har montert et strykebrett på hengsler i kassen. Du kan også få strykebrett som monteres i skap og som lett kan slås ut ved. Torsdag suser jeg inn til IKEA å kjøper vaskeromsinnredning.


Her er en smart løsning hvor et strykebrett er festet på toppen av et Ikea skap.

Smart å kombinere :) Se hvordan du lager det via Crazy Mary.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.