torsdag 25. desember 2014

Avlangt speil

Speil kan gjøre underverker med rommene dine - se hvordan! Jeg kjøpte et høyt, smalt speil med sølvfarget ramme på Europris faktisk. De har et speil på Maxbo som er stort og avlangt.

Flott avlangt speil med ramme i brun farge med sølvkant. Avlangt speil i sølvfarge, med et tradisjonelt utseende. Den klassiske, profilerte speilrammen og sølvfargen gjør at det er lett å plassere, siden . Er egentlig på jakt etter et speil som ikke er så dyrt, i og med at jeg ofte ommøblerer og bytter rundt på ting.

Speil sølv avlangt H:cm Sølv metall - Festival. Det er speil på både utside og innsiden av fatet. Speil, avlangt matallic brunt x cm. Avlangt speil med brett til lys eller annen dekor, røffe ruter.


Betegnelse: Speil (Betegnelse); Historikk: Louis. Stort firkantet avlangt speil, x 8cm, med slepne kanter i polert nöttetræs ramme forsirt med . Tøft stort speil med massiv tung treramme og metallbeslag i hjørner. Gave og interiør butikk med direkte import fra hele verden.


Salg via netthandel og butikk i Haugesund.

Sååå, vil du prøve, gå for et litt avlangt speil med plass til begge to . Det jeg først og fremst ikke finner er stort, avlangt speil, helst med ganske tynn ramme. Avlangt speil, rundt speil, knagger, trebrett, lysestake: Home Cottage Planter, potter: Plantasjen Pendler ved speil: Clas Ohlson Valnøtt speil: . Så koselig, eg ville kanskje valgt et speil eller et bilde som henta opp eventuellt. Ville absolutt hengt et avlangt speil eller et avlangt bilde over . HJELP skrevet i Skravlesiden: Jeg har endelig fått meg en flott leilighet og vil ha sånt stort avlangt speil på veggen . Clivia hylle til speil Bcm-CLIVALB67WM.


Det kan virke vanskelig å innrede et avlangt og smalt rom, men det. Belysning og speil gir inntrykk av et større rom . Lysrørene i taket kastet hardt lys på de hvitmalte veggene og hvite .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.