mandag 8. september 2014

Montere skappelgenser

Jadda, jeg ble også bitt av denne basillen. Jeg er bare vanvittig treg til å få tatt bilder av det jeg lager, innimellom. Hei,har veldig lyst til å strikke en skappel genser til mitt barnebarn på 7.

Både hun og døtrene Maria (29) og Marthe (24) har alltid vært ullfrelste, men etter Skappelgenser-suksessen er strikkebedriften blitt en stor del . Det tok rundt 2-dager å strikke + montere denne genseren,. Maria Skappel sin oppskrift på skappelgenser til barn som dere kan finne HER, . Legg ut en maske på hver side, strikk så fire riller.

Gjenta dette fire ganger og strikk armen til ønsket lengde. Var litt spent på hvordan dette garnet var å strikke med. Var litt uvant å strikke med et garn som er todelt, . Husk å alltid lese oppskriften nøye og et godt stykke fremover mens du strikker. Da var jeg ferdig med å montere genseren min. Jeg har fulgt oppskriften, og jeg er ganske lik størrelse som dorthe skappel, . Har lagt en stund siden jeg ikke er så glad i å montere men håper en jente blir glad nå #skappel #skappelgenser #genser #strikke #strikking #alpakka # . Jeg har igjen å strikke litt på skuldrene og montere den.


Jeg har også strikket en skappelgenser til.

Montering av Skappelgenser på sekunder. Strikking,strikketips,Skappelgenser,Knitting,Stickning. Mest fordi de var enkle å montere på ringene.


NB: Når du skal åpne ringene er trikset å bøye endene til hver sin side i stedet for å . Skappelgenseren min er ferdig Jeg strikker,mamma monterer #skappelgenser #skappelprint #madebyme #kosegenser #hjemmestrikket #sandnesgarn . Skappelgenseren min er ferdig Jeg strikker,mamma monterer #skappelgenser #skappelprint #madebyme #kosegenser #hjemmestrikket #sandnesgarn . Dette er nok en skappelgenser, har sett den ferdigstrikket live og den . Images on instagram about strikketpåbestilling. Images and videos in instagram about strikketpåbestilling. Vips, så var skappelgenser nr au ferdig!


Her er jeg endelig ferdig med alle delene og skal til å montere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.