mandag 1. september 2014

Jotun beis drivved

For litt siden kontakten Jotun meg, og lurte på om de kunne lage en liten. Vi skal ha en hvitkalket farge i tak og en gråbrun (drivved) på vegg. Jeg har brukt Jotun interiørbeis på vegger og panellakk i tak på min hytte.

Tips og råd om hvordan du enkelt beiser innvendig panel. Nye LADY Interiørbeis: LADY Interiørbeis gir en transparent, matt og naturlig overflate til vegger, tak,. Beise panel i gangen: patinagrå Jotun interiørbeis.


Beise villmarkspanel i gangen - farge: drivved eller lignende.

Lady Interiørbeis 90drivve to strøk. LADY Pure Nature interiørbeis gir treverket en vakker og naturlig matt overflate. Høstens hyttemesse på Hellerudsletta går av stabelen 23.

I morgen skal diverse fargehandlere besøkes, og diveres typer beis eller. Jotun interiørbeis, har vurdert både valnøtt og drivve . Eg brukte drivved beis fra Jotun Interiørbeis. Tømmerveggene er beiset i Sjøsan Jotun interiørbeis og fargen på køyesengen er Jotun Supreme Finish Elegant.


På oppstrøksprøvene til Jotun, er den bare beiset på høvlet panel. Vi har valgt å bruke interiørbeis og terrassebeis fra Jotun. Tyrilin - Fjellets Lød: Unik hytte, også innendørs Tyrilin Interiørbeis er en vakker matt beis til innendørs bruk.


Beisen innfarger og fremhever treets naturlige . FURU 14X1SKYGGE SKRÅ NATURSORTERT BEISET I FARGE DRIVVED. VYRK bruker Jotun sine produkter for behandling av utvendig kledning. Litt forskjellige typer inkludert drivved. Husker jeg leste om et prosjekt på en eller annen .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.