mandag 15. september 2014

Heftgrunn oljebasert

JOTUN KVIST OG SPERREGRUNNING LITER Kr 15- pr stk Flere valg. HEFTGRUNN OLJEBASERT LITER Kr 19- pr stk Flere valg. Gjøco Heftgrunn er en matt, interiørgrunning basert på alkydolje.

Gjøco Heftgrunn er ideell som grunning og som dekkstrøk i tak. Jeg ville definitivt gått for oljebasert heftgrunn.

Problemet med vannbasert iforhold til oljebasert(gjelder maling og grunning) er at vannbasert . Du kan grunne med Jotun Heftgrunn først, og så gå over til. Kan man bruke oljebasert heftgrunn og male med vannbasert maling over? De siste gangene jeg har handlet maling til slikt formål har de insistert på at jeg bør ta vannbasert heftgrunn og maling. Stod ikke på boksen, men jeg burde skjønt det pga lukta, hehe :P Men jeg . Ville kjøpt inn oljebasert heftgrunn og brukt den heller. Så kan du gjerne male med vannbasert maling beregnet for tre oppå den oljebaserte . For noen år siden pusset vi opp et barnerom, det ble brukt oljebasert maling.


Nå skal det pusses opp på nytt og jeg kunne tenkt meg å bruke . Tjæralin heftgrunn er en grunning basert på modifiserte alkyder for bruk på. Tjæralin Heftgrunn har god heft, suveren utflyt, dekker meget godt og er oljebasert! Oljebasert Heftgrunn - Finn firmaer, adresser, telefonnumre. Grunning vegger: Heftgrunn oljebasert, farge hvit - JOTUN.


HEFTGRUNN er en grunn- og slipstrykingsmaling med tilpasset viskositet for bruk innendørs med høyeste krav til vedheft, utflyting, slipbarhet og fyldighet. Sens og Heftgrunn V er å bruke rulle og ikke pensel. Oljebasert grunning går greit med pensel, men ikke den vanntynnede.


Grunning Heftgrunn er en vanntynnbar, akrylbasert og vannfast heftgrunn med meget god. Heftgrunn benyttes der maling ellers vil ha vanskelig for og feste. La description de ce résultat n'est pas disponible en raison du fichier robots.


Og grunnes med heftgrunn (oljebasert) og bruk av Sveda 13eller 13serie. Hull og skader sparkles med Sveda sparkel og akrylsparkel for treverk. IDENTIFIKASJON AV KJEMIKALIET OG ANSVARLIG FIRMA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.