mandag 18. august 2014

Lavendelposer

Lukteposer, lavendel Beige lavendelpose med blonde bånd og sløyfe. Oprindelig er ideen med de lavendelposer bundet sammen med en sløjfe, noget jeg har set i en butik. Der var de lavendelposer lavet ud af hør, men da min .

Søde små hvide poser med bindebånd fyldt med lavendel importeret fra Provence. Lavendel giver er dejlig duft i rummet eller imellem dit tøj. Håndbroderte lavendelposer fylt med engelsk lavendel.


Dufter godt alle steder, men er ektra fin til å beskytte ullplaggene dine mot møll.

Der blev plukket og klippet lavendel i vores have, med store koncentration. Vi puttede dem i teposer og duftede til . Andet, Lavendelposer til at holde sengetøj, kommodeskuffer og tøj-skabe friske. Lav din egen lavendelpose - ja ret beset er det en lille buket, men den kan bruges på samme måde. Lavendelposer er veldig fine smågaver til jul – og kjempefin aktivitet for å ha med både små og store barn.


Workshop, kursus, maleri for begyndere, projektor, kalkering, collage, malemidler. Synd at jeg glemteat tage lavendelposer me kom det irriteret fra Connor. Før i tiden la man lavendelposer i undertøysskuffen for å gi god lukt til undertøyet, men tørket lavendel kan brukes til mye mer enn det.


Prosjekt: Lavendelposer er ferdig for denne gang8.

Legges sammen med ulltøy som ikke er i bruk, for å hindre møll. Søte lavendelposer til salgs i butikken#lavendel #lavendelposer #gårdsbutikk #levlandlig #nrksorlandet #visitgrimstad . Det var mens jeg sydde kjolen jeg skrev om i forrige innlegg at jeg gjorde noen oppdagelser og tok noen avgjørelser. Det er blevet tid til at høste og tørre lavendlerne… En tjans man kun kan nyde, da den jo indebærer at man skal stå og høste i den skønne .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.