onsdag 9. juli 2014

Slett smartpanel

Smartpanel Trend er helt slette ferdigmalte vegger i delikate farger. Jeg synes i grunn slette strukturløse ensfargede vegger virker institusjonelt, også. Om du vil ha en slett vegg med smartpanel, så tar du det. Smartpanel Trend Pure Sand er et helt slett ferdigmalt veggpanel i MDF med en lys sandfarge det er godt å leve med.


Han hater gipsvegger og jeg hater panel, om det heter smartpanel eller. Om du ser på den jeg linket så får du smartpanel som er 1 slett :).

Mulighetene er mange og fargene kan lett kombineres - enklere blir det ikke. Veggplatene er stygge og skal fjernes og jeg ønsker å tapetsere på en slett vegg. Klassisk Hvit, Dempet Jord og Dempet Blå til Smartpanel Trend-serien . Den nye kolleksjonen til Smartpanel gjør jobben med å få moderne slette vegger mye enklere. For det som tidligere har vært en tidkrevende . I den nye kolleksjonen med smartpanel finner du slette vegger i mange spreke og fine farger som gir rommet en helt ny atmosfære.


Ferdigmalt veggpanel i slett utførelse som gir rommet et moderne og stilfult preg. I kveldens episode av Sinnasnekkern fikk vi se denne familien få et helt nytt soverom med Smartpanel Trend Mountain Grey . Endelig - helt slette og ferdigmalte vegger på 1-2-3.

Et unikt klikksystem sikrer tette og fine skjøter og gjør jobben enklere enn noen gang. Det lønner seg nok, pengemessig, med panel, men ønsker man alle de mulighetene en slett vegg gir så lønner det seg med spon og tapet. Smartpanel Struktur er en vakker og nostalgisk panel med tydelig penselstrøk, noe som gir panelen en flott overflate.


Jeg lurer på om jeg kan sparkle alle sporene, pusse over for å få en slett flate jeg kan tapetsere. Title: Smartpanel Kolleksjon 201 Author: RBI Interiør, Name:. Smartpanel Slett og Variasjon, som er nye av året, være noe for deg. Smartpanel Trend er helt slette ferdigmalte vegger i delikate farger.


Smartpanel Trend Pure Sand er et helt slett ferdigmalt veggpanel i MDF . Smartpanel MDF Struktur - dempet jord Struktur er en vakker og nostalgisk panel med tydelig penselstrøk, noe som gir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.