søndag 12. januar 2014

Maling av trappetrinn

Noen som har malt en innetrapp i furu hvit? FØR OG ETTER: Den gamle furutrappen så mørk og sliten ut. MALTE TRAPPER: Det er lite som slår gamle, malte trapper når det kommer til estetikk.

Jeg fikk så utrolig mange henvendelser om hvordan man skulle male en trapp, og siden jeg ikke er noe maleekspert så spurte jeg . Med trapperenoveringstrinn er det enkelt å renovere en slitt eller stygg trapp eller bare endre utseende på trappen. Du bare sager til trappetrinnet og limer det . UniPaint er en 2- komponent maling som egner seg godt for markering på trappetrinn.

Vi har malte trappetrinn, det var da vi flyttet hit. Synes ikke de er glattere enn de som er hjemme hos mamma og pappa, de har lakkert trappetrinn. På overflater med slitasje anbefaler vi å bruke Hagmans Klarlakk 1K, som også gjør gulvet .

Maling av trappetrinn, kjellernedgang, og tre soverom. Trappen er unektelig en viktig del av rommet. Hvis du ikke vil male selve trappen, kan du gjerne satse på en sterk farge på veggen bak! Hvorfor ikke male undersiden av trinnene? Siden kona mi er gravid har jeg et ønske om å bruke vannbasert maling til dette, men er usikker på om den er sterk nok til en trapp.


Eller, antikkhvit er den vel, i likhet med alt annet listverk her (som jeg ikke gidder å male om). Trinnplate 15mm grunnoljet finert valnøtt med kjerna av kryssfinér. Bredde:1450mm Dybde: 437mm Trappenese:mm.


Maler,Snekker Nye trappetrinn, nedpussing og maling av vanger og rekkverk. Noen som aner hva det vil koste å få en proff til å male trappa hvit? Den er åpen mellom hvert trappetrinn (om du forstår).


Den er en genial maling til gulv og trapp - den er nemlig ikke glatt i. Snart skal jeg male trappa vår hvit, en gammel, lakkert gulnet furutrapp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.