tirsdag 17. oktober 2017

Mitt slektstre

Jobber litt med mitt slektstre i disse dager, er kommet frem til Direkte ane (generasjoner bakover) det vart den eldste æ fainn på morsia mi via K. Jeg hadde alltid utsatt å gjøre slektshistorie. Men mitt ønske om å reise på misjon fikk meg til å sette meg mål for å forberede meg til å bli en bedre misjonær.

Vil du se hvordan MittSlektstre fungerer? Opprett slektstre Søk i slektsforskningsdokumenter Om oss. Dette er hva jeg har funnet tilbake til i generasjonene av min slekt (Oppdatert 23. mai 2012). Det er fortsatt mange åpne felter, skulle det derfor være noen der .

Jeg er også ny som blogger og har laget en slektsblogg. Hvis du jager deg vei nedover i slektstreet på leting etter konger og andre storfolk, går du potensielt glipp av mange spennende historier! Har ikkje hatt tid å blogga på lenge, har lagt på latsida i Påskeferien sia eg har vore sjuk og vert i Praha på skuletur!


Her er mitt slektstre - hvis nokon ønskjer meir utfyllende informasjon, kan dokke ta kontakt per mail . Rutine, marked og arbeidsmiljø; Hva betyr begrepene? Søkeresultater for Mitt familietre - Haugenbok. Mitt Haukelan en nær livet-opplevelse Eduardo Doddo Andersen.


Genealogy discussion about Agnes Kristine Heggø - Mitt slektstre. Preview: Jeg har fått smartmatch på min mor Agnes Kristine Knutsdtr .

Legger her ut linken til mitt slektstre hos MY Heritage, kanskje det er ditt tre også ? Slekt og Data er landets største organisasjon for alle som er interessert i slektshistorie. Stilling og ansvarsområde; Hva betyr begrepene? Er jeg den eneste personen i mitt slektstre?


Har noen erfaring eller tips til hvor en kan få printet ut slektstre? Siden min slekt er godt dokumentert er mitt fokus nå å hjelpe andre i deres slektsforskning. Hvis du ønsker et nettbasert slektstre anbefaler FamilySearch Tree. Mine oldeforeldre var de første på stammen de ryddet plass til familiens bo bestemor bar kjøkkenforkle og oppdro barna bestefar tjente penger . Jeg har tidligere hatt mitt slektstre liggende ute på nett på egen hjemmeside (siden 2003), og antall personer i treet mitt totalt teller over 70personer hvis man . Mitt slektstre: Berg Finstad + Flattum Monserud Web Site Slektgranskning: Cabbin Family Dis. Digitalarkivet Dalarötter Flyfotoarkiv Ha.


Den ene siden i mitt slektstre har vært tom inntil nå. Det er gratis å lage sitt eget slektstre, men det koster noe $ å koble seg sammen med andre. Arne Amundsen (f 1766) og Marthe Jensdatter (f 1754) er det første paret på Tinnbruhaugen i mitt slektstre.


De fikk barn som førte slekten videre: Ole Arnesen . Browse Mitt Slektstre pictures, photos, images, GIFs, and videos on Photobucket. Men fikk meldinger om slektninger lang ute som også var der, og de fikk jeg ikke .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.