fredag 8. september 2017

Bilder til gutterom

Bestill bilder med fri frakt hos Photowall. Velg blant flere hundre motiver, eller trykk ditt eget. Velg mellom over 50Posters Plakater.

Rimelig innramming, rask levering og garanti om 1 kundetilfredshet. Hun ønsket det harmonisk og koselig, men også et søtt gutterom i duse farger. Med noen enkle triks ble det plass til både oppbevaring, skrivebord og seng på gutterommet på fem kvadratmeter.


Tjohei dere:-) Lenegutten på år skal få seg et nytt rom.

Fikk selvfølgelig ikke lov å rydde lekene bort før bildene;) Leken skulle. Jeg holder på å pusse opp gutterom og er i lykkerus etter at jeg fant. Har du planer om å innrede eller pusse opp et barnerom?


Da har vi samlet lekre bilder av forskjellige barnerom – både for jenter og gutter. Et kult gutterom for en litt større gutt. Det er smart med sengen på hemsen som gjør at det er plass til å ha venner på besøk.


Om du går inn på vår Facebook-side kan du være med på. Jeg trenger litt ideer til bilder som kan henges på gutterommet til lillegutt. Han var år i september, så begynner å bli stor gutt!

Gutterom kan selvsagt også være fine:) Litt inspirasjon til dere. I nattens mulm og mørke trår Høvdingens beste male ånd frem! Mens ungene koser seg med venner og familie . Jeg slenger meg i kategorien Gutterom, og viser noen bilder fra Sofus sitt rom! Den gamle sengen snekret tippoldefaren til Sofus for år siden . Her er i hvert fall to bilder av mitt gutterom.


Henrik Jeg heter Sigurd Østråt fra Sola, og har AKKURAT ikke rydda rommet mitt. En vellykket Ikea-hack behøver ikke være en total forandring av Ikeas møbelpakker. Som disse bildene viser, er det ikke alltid at det skal så . Gi dine små noen fargerike bilder på rommet. Alle våre bilder er spesiallaget og håndmalt, noe som gjør at kunden selv kan bestemme farger og endringer de .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.