fredag 11. august 2017

Fliser garasje

Her finner du fliser som er godt egnet til garasje. Flisene er frostsikre og er preget av en gjennomgående høy slitestyrke og et nøytralt utseende. Jeg har en nybygget garasje som akkurat ble slipt og som jeg har kjøpt komponent epoxy til. Etter litt forumlesing blir valget fliser istedet. Portene peker mot øst og portåpningen er det høyeste punktet på gulvet.


Har gått til anskaffelse av ny bolig hvor det fulgte med en snasen dobbel garasje på 46m2. På gulv er det bare råbetong, og dette må rettes opp .

Fliser i garasje bør være gjennomfargede og frostsikre, jeg ønsket å legge. Epoxy er minst like glatt som fliser, med mindre du har sand i den, . FINN – PP gulvfliser for garasje, hjem og forretningm. Og du fikser balkongen eller garasjen på en ettermiddag, sier. Jeg har frostsikre fliser i garasjen, å fikk de på tilbud for 59.


Men skulle jeg ha gjort det igjen, så hadde det blitt epoxy (av industritypen) . Tette fliser brukes på steder hvor du ikke trenger å lede vekk vann. Eksempel kan være innendørs i et hus eller områder i garasjen hvor det normalt ikke kommer . Vår mest allsidige flis – idéell for våte og fuktige områder. Fliser per m²: 1(Eksempelvis trenger en 50m² garasje 5fliser).


I tilegg er det slitesterkt og lett å erstatte ødelagte fliser. Ashford formula får også mye skrøyt samt fliser og silikonfuging. Jeg skal legge fliser i garasjen når jeg flytter tilbake til sunde. Her er noen foto av en helt enkel garasje, sånn bare til inspirasjon dere.


Om du velger fliser, da har du et solid gulv som er billig om du legger . Huset er fra 197 og antagelig er det ikke lagt frostsikkert lim eller flis. Mange fliser er løse og flere stede er det sprekker, slik at det drypper vann ned i garasje . Jeg driver for tiden og bygger garasje, og tenker å legge fliser når resten er klart. Har fått med meg at jeg bør gå for en frostsikker flis, av type . Fliser i garasje - posted in Hus, hage og oppussing: Jeg har malt garasjegulvet med epoxy-maling, dette tålte ikke piggdekk, så til sommeren vil .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.