mandag 10. juli 2017

Omtrekking av stoler

Jamilamannen og jeg har store planer om å fikse litt i heimen, og siden vi begge er utstyrt med tommeltotter (hver!) håper jeg dere kan . Omtrekking av stoler kan vi hjelpe deg med. Jeg samarbeider med møbeltapetserer i Hedmark og Brumunddal som gjør jobben for deg.

Vi trekker om møbler,syr båtputer, stopper møbler m. Boken viser deg hvordan du kan trekke om dine egne stoler. Forfatteren anbefaler materialer og verktøy, og hvert omtrekkingsprosjekt har . Særlig når stoffet er så fint og kunden er glad! Herlig å levere fra seg disse en fredagsettermiddag og . Møbelavdelingen ble etablert i 198 og vi holder til i Idrettsveien på Heimdal. Unni og Karin har lang erfaring i faget og begge to har svennebrev og . Jeg er utdannet møbeltapetserer og tar imot små og store stoler; stopper om på tradisjonelt vis og utfører vanlig omtrekking. Ellers sprøytemaler vi mye møbler, omtrekking og reparasjoner av møbler.


Etter sesonger har stolene i salongen på Greyhound blitt stygge, lyst ullstoff ved kartbordet er ikke det lureste, vi ønsker å trekke de om med . Vi trekker om alle typer kvalitetsmøbler. Vi har siden den gang utført omtrekking, omstopping, reparasjon, søm. Omtrekking av Hødnebø stol, 2-seter og 3-seter i stoffet Sellgren Krus 541.

Søkeresultater for Enkel omtrekking av stoler - Haugenbok. Vi tilbyr omtrekking av møbler, miljøvennlig og kostnadseffektivt. Benk før omtrekking, Benker etter omtrekking.


Stol før omtrekking, Stol etter omtrekking. Noen som har noe som helst slags peiling på omtrekking av møbler? Jeg har trekt opp noen stoler, og jeg demonterte alle stoffbitene, klipte . Omtrekking og omstopping av stilmøbler; Trekking av nye type møbler. Vi trekker og stopper alt av stoler, sofaer, puter og andre produkter som kan eller ønskes .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.