tirsdag 6. desember 2016

Male trappetrinn

Det svenske firmaet Lundbergs selger trappetrinn som du kan kle inn de . Det er mest gunstig å male treverk i vinterhalvåret. For maling av trappetrinn, gå inn på trestjerner. Skal du fornye trappen bør du sette av god tid. Men en nymalt trapp vil fort være verdt innsatsen. Følg oppussingen av trappen i denne enkle.


Det er lakkert furutrapp med teppe i, og eikelist på trinnet i forkant foran teppet. Jeg har blitt anbefalt å bruke 180-2sandpapir for å fjerne lakkoverflaten, men synes det . Jeg fikk så utrolig mange henvendelser om hvordan man skulle male en trapp, og siden jeg ikke er noe maleekspert så spurte jeg . LYST: Ved å male gelenderet fremstår trappen lys og luftig. Den mørke håndlisten henter opp fargen fra trinnene og skaper en fin . I det nye huset vår er det en gammel trapp som er malt blå med røde kanter og rekkverk. Noen som har malt en innetrapp i furu hvit? Er det noen som har prøvd å legge laminat i trapp?


Vi har fjernet belegg i trinnene, trappen skal males hvit iflg. Har en trapp som tvilsomt har vært gjort så mye meg siden byggeår 1995.

Tenkte å male den hvit, og har allerede dradd over en runde med . Dersom du har tenkt til å leie noen til å male trappen din er vår erfaring av det blir billigere å kjøpe en ny trapp uten slitasje og knirk. Noen som aner hva det vil koste å få en proff til å male trappa hvit? Den er åpen mellom hvert trappetrinn (om du forstår). Eller, antikkhvit er den vel, i likhet med alt annet listverk her (som jeg ikke gidder å male om). Jeg regner med at dette dreier seg om en trapp i tre?


Fargen i trinnene skal matche fargene sommersne i stue og demring på loft. Vi valgte å male hele trappen hvit, og kjøpte trappetrinnstepper i grått som vi skulle ha på tilslutt. Det var en ganske stor jobb å få fikset trappen, men resultatet . Overflatebehandling av trapp, sandlakk i trinnene vi har dyktige lakkerere, moderne.


Vi står på flyttefot og pusser opp i det nye huset vårt nå. I stua troner en furutrapp :skremt: og den vil jeg gjerne male hvit. Den er en genial maling til gulv og trapp - den er nemlig ikke glatt i. Snart skal jeg male trappa vår hvit, en gammel, lakkert gulnet furutrapp. Ny fresh Tripp Trapp stol men Carat spray. Jeg bruker å holde det jeg lover;) så her kommer framgangsmåte for . Skal altså ikke male trinnene, men vangene og gelender.


Særlig får vel gelender en del slittasje. Har både vannbasert og oljebasert maling av. Ok, det går egentlig ikke, men det går (neste) likevel. Da vi flyttet inn i huset fra 19var det mye å ta tak i og da .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.