torsdag 8. desember 2016

Dorullholder til vegg

I denne brosjyren har vi samlet forslag til toalettrom. Kjøp toalettrullholder vegg billig i nettbutikkene. Kjøp dorullholder billig i nettbutikkene.

Start i hjørnet, og dra av tapen mot midten. Bruk en hårføner for å varme opp og gjøre resterende taperester myke slik at de blir enklere . TOALETTRULLHOLDER KAMSPRING VEGG Vis større. Dorullholder, 1x 1cm, H cm, 4kr, House Doctor.

En fin og stilig toalettrullholder i fransk landstil og vintagestil som passer perfekt til et romantisk baderom. Toalettrullholder for enkelt rull i rustfri stål. Jeg er nok ikke interiørbloggeren som får en idé og så spurter til.


Enkel og stilren toalettrullholder for montering på vegg. Hent i valgt butikk 2-virkedager; Levering til postkasse 2-virkedager. Hos Ting finner du ting til badet, kjøkkenet og andre steder i hjemmet.


Så er du på jakt etter en superkul klokke, en smart fjernkontrollholder eller en genial knagg . Jeg limte nettopp fast en trapp til gangen med Tec eik mot fliser. Den kan muligens være lur dersom du skal henge opp diverse på vegg.

Mener du til dorullen som er i bruk, eller til oppbevaring av dem som venter på tur? Over toalettet har jeg en vegg som skiller seg ut fra resten. Når jeg lukker dem står de pent til veggen og man føler ikke at det ødelegger.


Jeg har heller ingen dorull-holder på veggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.