onsdag 17. februar 2016

Gassbrenner biltema

Passer til gassbeholder av engangstype (Biltema 17-5941). Jeg leste her en gang at Biltemas gassbrenner med art nr.

Nybegynner-hva slags brenner skal jeg velge? Den har gode bein og støtter for panner og . Da er det lettere å få tak i testens mest stabile gassbrenner, Kovea Scout, som vi fant på nett til ikke avskrekkende 3kr.

Er det noen som har tips til en gassbrenner som er fin å bruke til søvlodding. Har en propanbrenner fra Biltema, men denne får ikke opp . Gassbrenner-kjøkken fra biltema - posted in Mat og drikke: Vurderer 1-bluss eller 2-bluss fra biltema, den typen der man stikker gasspatron inn . Kjøpte en gassbrenner på Biltema til å antenne grillkullet me helt fantastisk, garantert ferdig til å grille på max min. Biltema har vel en jet-lighter som skulle fungere?


Felleskjøpet nettbutikk - Ugressfjerner gassbrenner. Hus og hage $ Hageredskap $ Spader, skuffer og river $ UGRESSFJERNER GASSBRENNER . Mat laget på stormkjøkken er topp, men om man er lei av å bære og stadig kjøpe rødsprit kan gassbrenner være en god løsning . Trangiasettet og gassbrenneren fra Biltema :). Har ikke vintertestet jetboil, har en primus gassbrenner i titan med . Ugressbrenner (gassbrenner) Svir bort ugress i grus og mellom.


Kostet 24- hos Biltema da vi sjekket pris. Brezelfürsten: Jeg har en vanlig gassbrenner fra Biltema som ikke er kraftig nok til å sølvlodde kobberrør mot banjokoblinger. Biltema selger kjølespray eller såkalt sjokkspray for 40-50kr Jeg bruker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.