tirsdag 17. november 2015

Riviera maison trondheim

Posts about Riviera Maison written by vimza. Santa shopping-night på Riviera Maison Trondheim! Coffee to go kopp fra Riviera Maison kr 17- #instadaily #inspirational.

Jeg skal prøve å love at jeg skal knipse litt bilder fra åpningen i morra. Jeg er ikke så flink til å huske å knipse når jeg er ute å farter, men jeg . Jeg har blitt invitert til å få være med på åpningen av Riviera Maison sin nye butikk i Trondheim. Proffice Norge,; Riviera Maison Trondheim,; VIA Egencia, an Expedia Inc.

Ny pris er 6for begge, selger dem for 5kr (selges samlet!) Hentes i Trondheim! I dag åpnet Riviera Maison dørene i Trondheim. De må ha vært kjapt ute, de åpnet i lokalene til Chez Nous knappe to måneder etter at . Styling av Lexington og Riviera Maison stylet sammen er fint! Riviera Maison og Lexington interiør kan lett mixes.


Da vi var på åpningsdagen på Riviera Maison trondheim,. Manuelas bruk av hennes cupcakes og kakepynt i Riviera Maison-stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.