onsdag 23. september 2015

Hvilken farge på soverom

Unngå å bruke hvitt på soverom og på stue, sier interiøreksperten. Det er britiske Travelodge som har intervjuet 20briter om deres sexliv, og sammenlignet svarene med hvilken farge de har på soverommet. Blått er en veldig fin farge på soverommet.

Men når det gjelder hvilke farger man blir påvirket av, og hvor mye, så er det ganske individuelt. Jeg har så utrolig problemer med å bestemme meg for hvilken farge(evt. tapet) jeg skal ha på soverommet mitt. Faktisk er det store variasjoner i hvilken farge man bør gå for når soverommet skal få ny maling eller tapet.


Det er viktig å tenke på hvilke andre farger hvittonen skal fungere inntil, og hvilke.

Vil du vite hvilke de vakreste farger for soverom er? Dette avhenger av hva du ønsker at soverommet skal uttrykke. Fargene brukes ikke bare for å lage et rom. Lys rosa er en tidsriktig farge akkurat nå.


Velg farge etter hvilken effekt du ønsker å oppnå. I feng shui er soverommet et av de viktigste rommene i huset. Selv om jeg nå vet hvilke farger jeg trygt kan bruke, velger jeg å bruke lyse og . Fargeekspertene tror at nordmenn nå kommer til å omfavne farger i større grad fremover.


Sprit opp soverommet ditt med et nytt farge på veggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.