mandag 13. juli 2015

Radio til badet

Ser flere har montert, eller skal montere, innebygget radio på badet. Blandt annet i denne tråden - flott radio fra Gira! ELKO Sound Player gir huset radio-, musikk- og lydanlegg med meget god.

Jeg har Sonos ellers i hiset, så det ble Sonos også på badet. Jeg trenger tips til ny radio til badet - posted in Lyd: Jeg har savnet å kunne høre på musikk eler radio på badet og har lett litt etter et par . Dette er en superenkel måte å få skjult radio på kjøkken, ba stue eller kontor. Even Aslaksen fra Alta er en av deltakerne under NM i bilstereo 20som i år arrangeres i Alta.

Med ELKO Sound Streamer blir badet til et rom der du vil bruke enda mer tid. Sett internettradioen på chill-out-lounge og nyt. Køb FM Radio til badeværelset, Radio til badet Sony ICF-SMW, UKW Hvid hos Conrad Elektronik - Bemærk!

Pal+ er en super radio for kjøkkenet, badet, terrassen eller på stranda. Jeg planlegger helt nytt ba og siden alt skal bli nytt har jeg lyst til å få på. Her er en liste med nyttige råd og tips i jakten på de beste bad- og varmeløsningene. De smarte lydsystemene fra Häfele kan brukes på badet, kjøkkenet,. Bluetooth i tillegg til radio via mobilenheter.


En bærbar radio er ikke bare en utømmelig kilde til nyheter og underholdning, den er også en utmerket strømmehøyttaler. En Pinell Go sto på badet da det begynte å brenne i Hestehovstien på Justneshalvøya torsdag. Jorunn Eriksson har merket at det er et bredere tilbud med DAB-kanalene, og skal derfor skaffe seg en radio til badet også. En mann fra Levanger måtte få hjelp av politiet fordi han hadde låst seg inn på badet. Politiet rykket ut og det meldes om at mannen var . For en liten stund siden kjøpte jeg denne Denver Fm-radioen på Biltema.


Jeg hører mye på musikk, og jeg har lenge ønsket en radio som jeg . Pappa ynskjer seg ein liten hendig radio til å ha på badet (yey! for ynskjer altså!).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.