onsdag 8. juli 2015

Dizolve vaskemiddel

I dag skal jeg vise dere tidenes vaskepulver. Det heter Dizolve, og her skal dere se hvordan man bruker det. Brug Dizolve, spar miljøet for transport og affald.

Dizolve gir deg mykt og rent tøy selv uten skyllemiddel. Dizolve er superenkel i bruk, den er ferdig dosert slik at du unngår masse søl og rot. Medlem; Pip; 23370Innlegg: Skrevet November 20- 22:57.


Dizolve tøyvaskemiddel er superenkel i bruk.

Jeg bestilte en gratis prøvepakke med Dizolve vaskemiddel for tøyvask. Det er kommet et nytt vaskemiddel på markedet. Dette måtte jeg teste, for jeg er åpen for alt (nesten alt) som er nytt. Aldri mere tunge poser med vaskemidler hjem fra butikken, få Dizolve rett hjem i posten, få gratis prøve på dizolve. Så nå har jeg meldt min interesse for å teste det ut.


I stedet for vaskepulver eller flytende vaskemiddel skal man altså bare kaste et ark . Prøv tøyvask med Dizolve vaskemiddel gratis. Alle som prøver er med i trekningen av et års gratis tøyvask.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.