tirsdag 21. juli 2015

Baderomsvekt clas ohlson

De har vel badevekter på alt fra Claes Olson til Biltema, men er det. Jeg har kjøpt en av billigvektene på Clas Ohlson, den fungerer fint enda. Varierer 5kg, har gitt den stjerner på Clas Ohlson (så får vi se om det går gjennom) Mann . Jeg stoler mest på den digitale vekten (sikkert fordi den enkelt forteller meg vekten min med desimaler ). Coline baderomsvekt tar liten plass og passer inn i det neste av interiør på badet. Personvekt; stilig baderomsvekt med glassplate og digitalt display.


Det siste forteller en badevekt fra Clas Ohlson med samme nøyaktighet, dvs. Tenker du på badevekt med mulighet for måling av fettprosent? VINNEREN: Asaklitts 50-kilosvekt fra Clas Ohlson er best i test.

Kjøp av digital baderomsvekt - posted in Helse: Hei Noen tips til. Synes faktisk at Clas' Ohlson sin funker veldig greit (type 200-3spenn). Jeg har kjøpt en digital hos Clas Ohlson. Hun advarer mot å kjøpe en slik badevekt til tenåringer fordi hun mener.


Senz SE97 kr 29 Expert; Beurer BG4 kr 54 hos Clas Ohlson. Jeg kjøpte en digital på clas ohlson i går til 300kr!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.