mandag 8. juni 2015

Glass foran peis

Glassmester leverer godkjente glass til bruk på gulvet forran vedovner og peiser. Glassene leveres i forskjellige størrelser, fasonger, farger og tykkelser etter . Gulv av brennbart materiale må foran og under ildsted dekkes med plate av.

På tregulv, og særlig furugulv, bør man unngå å bruke glassplate siden. Foran peisen har jeg gulvfliser som stikker cm ut fra peisdøra. Kjøp en herdet glass plate som du legger over.


Herdet glassplate under ildsted Hjem og utstyr.

Den går cm foran ovnen, kant-i-kant bak og ca cm ut til hver side. Det er blitt mer og mer populært med glass til innvendig bruk. Den ble laget etter en mal som vi tilpasset da peisen ble satt opp. Og så lekkert med glassplate foran, det har jeg faktisk aldri sett før. Nordpeis brannmursplate i glass kan i de fleste tilfeller festes direkte til vegg med . Trenger du håndverker, så legg jobben ut på anbud og la håndverkerne kontakte deg.


Gulvplate i glass drå p eformet - Aduro Dråpeformet gulvplate utformet i herdet glass me. Glassplaten skal minimum dekke cm foran vedovnen og cm til hver side. Vis alle produktene i Vedovner og peiser .

Frostet glasskyvedør skyvedør i frostet glass frostet herdet sikkerhetsglass skyvedør. Pr idag har vi en stålplate - men jeg har bestilt en herdet glassplate malt. Stålplaten som jeg har liggende foran peisen min nå er en tynn . Få tilbud fra flere leverandører fra Oslo. Anbudstorget har over 50leverandører i mer enn bransjer. Valg av peis avhenger av størrelse på rom, takhøyde, isolasjon og andre faktorer.


Klart herdet glass over kjøkkennenk, hytte på Sjusjøen; mm herdet glass foran peis, Hytte på Sjusøen; mm herdet glass foran peis, Hytte på Sjusøen; mm . Eksempler på dette er på vegg over komfyr, eller på gulvet foran peis. Kose meg med ett glass vin foran peisen is on Facebook. To connect with Kose meg med ett glass vin foran peisen, join Facebook today.


Vi kjenner alle til den gode stemningen av å sitte foran en åpen peis, samtidig kjenner vi til iskalde hytter på morgenen fordi spjeldet på gruepeisen har stått . Greåker Glass og Rammeforretning har spennende løsninger for glass rundt ovn og peis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.