tirsdag 26. mai 2015

Marrakech farge stue

En utrulig flott farge, Lun og fin,og skaper en flott kontrast til det hvite og treverket. Er det noen som har en fin farge på stuen sin, og som vil vise den frem? Jeg har hatt marrakech i stua i mitt forrige hus.

Jeg lurer litt på en farge som heter Marrakech, den er litt mørk grå, så litt usikker om den kan bli for mørk. Jotun Lady, Fargeprøver, Inspirasjon, Maling, Oppussing. Støvrosa 25Soft skin 105Misty shadow 105complexion 105Marrakesh 16Krydder 2500 . Absolute Best Paint Color I ever worked with!

I put up and worked with probably over a hundred different paint color samples for clients. Det er solgt litervis med maling i b-baser det siste halvåret som betyr mørkere farger, gjerne greige farger som muskattnøtt, marrakesh, linfarger . Tenkte å ha den på soverommet :) Marrakesh er kanskje ikke fint til grå fliser? Jo, fordi Orange er en farge som har vært til stede i flere perioder opp. Jordtoner som Marrakesh, muskattnøtt ,sand og flere ulike lintoner var . Nå mangler det bare lister og ny farge på veggene før vi kan innvie det.


Som bildene viser, lekte jeg meg litt med fargen Marrakech,- en spennende farge,. Jeg har malt panelet i mine to stuer mørke, og er veldig fornøyd. V-fas bord - En klassisk panel med færre bord enn vanlig - i delikate farger.

Denne familien har fått en helt ny stue og kjøkken med SAGA Nordic Timber på .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.