tirsdag 3. mars 2015

Svart matt lakk

Dumme meg grunnet bilen svart, og dermed fikk jeg et inntrykk av hvordan doningen kan bli om den blir matt svart. Kjøp Hurtigtørkende lakk, matt svart, Universal av Skruvat - kr. Opp til rabatt på reservedeler og tilbehør til bilen på .

Send oss din lakk kode så får du spray boksen i løpet av få dager hjem til deg. Du er her: Hjem Spraylakk bokser til lakkering av bil Sort matt lakk 12ml . Lakk og Karosseri: Hjernen min har begynnt og tenke litt Hvor spesielt hadde det ikke vært vis jeg . Jeg har egentlig bestemt meg for å lakke den svart matt.

Om du skal gå for en matt farge så er det folie som gjelder IKKE lakk. More about Ferdigblandet lakk på sprayboks. Du får den i finishene fin svart, grov svart og fin grå. More about Sort spraylakk i matt, silkeglans eller blank.


Tilgjengelighet: Kun tilgjengelig i lokale butikker. Denne varen er kun tilgjengelig for kjøp i våre lokale . Svart matt er jo dritkult, men tviler på det er det du har bestilt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.