mandag 19. januar 2015

Jula koffert

På denne fra Maritim står det at Hendig, portabelt solcellepanel i koffert. I jula har man tid til å reise til Afrika for å hjelpe barn. Jeg lurer på om vi klarer å lukke kofferten, sier Andrea Wiik til NRK.

Fredag er den travleste reisedagen på Oslo Lufthavn i jula. Men uansett når i jula du skal reise, bør du regne med flere passasjerer og ofte . Vi skal til syden i romjulen med en del familiemedlemmer. Har alltid sagt at jeg ikke skal til syden med små barn, men nå ble det slik. Atle vart relativt grei vinnar i år og ender opp med en koffert pakket med godsaker. Kjæresteparet Leif Otto Larsen og Britt Helene Johansen er to av passasjerene som har valgt å reise bort i jula.


Bergenserne er ivrigst på å slippe snø og kulde i jula og østlendingene tar med seg flest gaver i kofferten når de reiser bort. Plasserer i kofferten, stabler strategisk for at alle kriker og kroker skal. Ikke sånn som jula 200 hvor jeg måtte innom psykiatrisk en tur for å .

Hakket beedre (!) kvalitet enn kofferten til clasern, vil jeg påstå.

Jula har en koffert som ligner på bauhaus sin om du synes jula er nærmere. Det er mye fint i jula, men er spesielt svak for fotballen på boxing day. Den ligger innelåst i en koffert i kjellerboden.


Styrelagernøkler og et stereoanlegg ICON_WINK Vet at Jula selger en koffert med de mest vanlige sykkelverktøyene til et par hundrelapper. Eller alternativ lage en koffert så stor at ALT går inni den, men kanskje mye jobb med å. Vi startar med jula, første jula med eigenprodusert middag, fordi denne gongen. Kaja fekk og koffert, fishe price fotoapparat, barbie, rooooose frost akerbrett . Hei, jeg vurderer en slik en kasse til transport av en.


Hei folkens, jeg skal ut og reise litt og reiser faktisk Julaften :roll: Så var det dette med koffert vekt osv. Veide den kofferten jeg har nå som måler .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.