torsdag 9. oktober 2014

Jula høytrykkspyler

Søk opp de nyeste tilbudene for Høytrykkspyler i Nærbø og nærområdet. Jeg kjøpte en Nilfisk E1135bar i går på Jula til 3000kr. Men så ser jeg at Netonnet har en Nilfisk E1til 2890.


Jeg reiste så inn og skulle kjøpe, men der var ingen. Verktøyforukunne tenkt meg en høytrykspyler med varme,. Jeg har en slik varmtvannsvasker fra jula:. Jeg regner med at det er så mange vaskeglade her inne at de har investert i høytrykksspyler!


Vi har en gammel en, men nå er den utslitt og trenger snart . Synes den fra Jula var ganske interessant egentlig. Bruker ikke høytrykksspyler så mye, vasker bil med vanlig slange. Svært lettbetjent høytrykksspyler med slangetrommel, store hjul, innebygd kjemikaliebeholder. The offer can be purchased in Jula at 9NOK. Svært lettbetjent høytrykksspyler med slangetrommel, store hjul, innebygd kjemikaliebeholder og spylemunnstykke med justerbart vanntrykk.


Terrassevasker og kaliebeholder følger innebygd med kjemi. Svært lettbetjent høytrykksspyler med slangetrommel, store hjul, innebygd . Bikeshop har den ikke lenger, men jeg fant en hos Jula. Bruksanvisning for strømdrevet høytrykksspyler.


Instrukcja obsługi elektrycznej myjki wysokociśnieniowej. User Instructions for Electric High-pressure Washer. Instrukcja obsługi myjki wysokociśnieniowej. Operating instructions for high-pressure . Hei :) Jeg er ute etter en høytrykkspyler til rundt 20kr.


Bruksanvisning för högtryckstvätt Bruksanvisning for. Read more about apparaten, apparatet, bruk, mains, spray and hose.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.