mandag 7. juli 2014

Elektriker offshore

Antall: st Ønsker du jobbe som elektriker på prosjekt i Oslo? Alle ledige Elektriker Offshore jobb i Norge. Elektrikere med allsidig erfaring fra offshoreindustrien, for bemanning i korte og lengre perioder.

Elektriker (offshore) Vi søker en dyktig og motivert person med relevant utdanning og erfaring til stilling som elektriker på Alvheim FPSO. Jeg har lenge lurt på å jobbe offshore som elektriker eller energimontør, men veit ikke helt hvor man skal begynne. Hei, har lyst til å jobbe offshore som elektriker etter fagbrevet som vanlig elektiker til lands, men har ikke peiling på hva de egentlig gjør offshore, så jeg lurte på . Here are the top Elektriker Offshore profiles on LinkedIn.

Get all the articles, experts, jobs, and insights you need. Vi søker en dyktig og motivert person med relevant utdanning og erfaring til stilling som elektriker på Alvheim FPSO. For å kvalifisere til jobbe som elektriker offshore trenger du følgende. Minimum års fra rigg, plattform, skipsverft eller industri etter bestått fagbrev.


L, vanlig elektriker eller Automatiker Grunnleggende . Driver å fullfører lærling tiden min son elektriker og er ikke mange månedene igjen. Jeg har veldig lyst til å få meg offshore jobb etter jeg er . Som elektriker har du i oppgave å sikre drift og jobbe for å unngå at maskiner og utstyr på riggen.

Typiske arbeidsoppgaver for en offshore elektriker. Har fagbrev som elektriker gruppe L, og mest erfaring med bolig, hytte og industri. Ikke så relevant for arbeid offshore kanskje, men det trengs . Semco Maritime ansette for Elektriker offshore plasseres i Stavanger.


Denne jobben er åpen fra Agustus 20til slutten av denne måneden. Antall: st Svakstrømselektriker til prosjekt i Oslo - Gratis boligElektriker .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.