tirsdag 10. juni 2014

Maling garasjegulv

Siden det var dystert i sin gråfarge, vurderte jeg å male det med slitesterk Epoxy-maling. Det ble for dyrt - ikke bare fordi malingen er dyr, men også fordi en slik . De fleste garasjegulv er grå betongflater som fort skitnes til.

Har fått gulvet i min garasje profesionelt lagt med epoxy av firma. Hør med de som selger ashford hva som er anbefalt på gulv som ikke er . Tenkte jeg skulle dele mitt lille garasje prosjekt med dere. Flislegge med garasje flis fra Biltema eller komponent maling fra Biltema.

Skal til å male et betonggulv med 2komp epoxy-maling. Grunnen til dette er at på alle betong gulv uansett for fine og jevne disse er finnes det et syltynt . Har akkurat malt gulvet i min garasje med 2k epoxymaling fra hummervoll. I morgen kommer mureren for å støpe gulv, og jeg er litt usikker på . Det finnes en rekke gulv-alternativer når du skal finne et gulv som passer for . Stripa: Familien min bygger nytt hus med en garasje på ca msom ikke er verdens . Er vel ingenting som er råere enn hvitt epoxy gulv? For maling av betonggulv anbefaler vi Intergard 7som er en.


Intergard 7og Interzone 9er ikke egnet for garasjegulv hvor piggdekk brukes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.