tirsdag 25. mars 2014

Fine nattbord

Her på Jollyroom har vi et lekkert utvalg med nattbord til barna. Vi har nattbord med stilren og tidløs design, som Alice Fox-bordet, så vel som mer klassiske . Nattbord – Fine og praktiske soveromsmøbler for de minste fra KidKraft.

Jeg ville ha nattbord som oppfylte bestemte krav til funksjonalitet, i tillegg skulle de være fine å se på. Ledningen til nattbordlampen måtte være . De fineste nattbordene akkurat nå - fine nattbord - Boligpluss.

Fine nattbord fra IKEA, men noe romantisk for min del. Dermed ble knottene skiftet ut, og selve bordene sprayet med spraylakk fra Oslo Kunstmatriell. Gnitalus som eg er så leitet eg heller på finn lokalt:) Der fant eg to stusslige nattbord til bare 10- pr stk. D vi har så smalt soverom, så vi får ikke plass til nattbor men NOE måtte vi . Den ene er en tanke lysere da den er lutet. Noen fine nattbordslamper vil også gjøre mye for atmosfæren, spesielt om de er plassert på fine nattbord.


Her er et tidligere innlegg om soverom der jeg også har oppdage noen fine nattbord. Torget, Annonser, Møbler og interiør, Hyller og kommoder, Nattbord. See featured Fine Nattbord Selges pages, read about Fine Nattbord Selges, and find sites about Fine Nattbord Selges.

Lurer på om dere har noen gamle, fine nattbord. Trenger stk, men de trenger ikke å være like. Da er et par fine interiørbøker gode å ha. Vekkerklokke kommer man heller ikke unna. Denne har en fæl ly men jeg likte fasongen, så da får vi . Det andre nattbordet står der et nattbord egentlig skal stå.


Et slikt har jeg og,kjempe fine de der:)Men jeg har mitt i stuen:)Ha en fin helg. Kjempe fine nattbord:) Kos dere på lekeland og julebord:) Klem. Nattbord eller liten kommode Oppland Ikea.


God plass til en deilig seng og fine nattbord. Soverom av vanlig god leilighetsstørrelse, svalt beliggende i leilighetens bakkant. Kankje man kan montere sitt eget nattbord . BREDT UTVALG: Gulvlampe, bordlampe, vegglampe og taklampe til alle rom.


Disse hyllene fra Ferm Living er nok fine som nattbord. Med vekkerklokka inni og ei bok på toppen. Beina og kroppen trengte uansett en strekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.