onsdag 25. desember 2013

Slangevarmer med pumpe

DEFA nummerserie fra 701-27og kan inndeles i to forskjellige typer: - Varmere uten termostat - Varmere med termostat. Kraftig Slangevarmer med pumpe beregnet for større kjøretøy på 2000W. Hadde 1100W Eloc slangevarmer med pumpe i forrige konebil, adskillig.

Flere av VW sine modeller er utsyrt med webasto dieselvarmer som . Monterte slange varmer i helga med pumpe inni, monterte den så lavt . Defa kittet mitt leveres også med en pumpe som pumper sirkulasjon i. Konklusjonen fra defa er nå at man kun trenger slangevarmer 7i .

Jeg har montert en Eloc slangevarmer med sirkulasjonspumpe på Hjorten, men det virker ikke som vannet sirkulerer i motoren. Den kan også seriekobles med Eber eller Webasto. Men best er alltid å pumpe varmtvannet inn i motor først. Ny modell universal motorvarmer med pumpe som kobles på varmeapparat slangen.


Så lurer jeg på hvilken slange den skal monteres på og hvor denne . Men på de to 1vi har her med 102motor, så sitter de under innsuget. Det finnes et annet alternativ også, og det er slangevarmer med pumpe. Begynn med å plassere spilloljedunken under motorens bunnpanne, og skru deretter ut pluggen med skrallen.

En effektiv slangevarmer med m kabel. TAKK FOR AT DU HAR VALGT MARKEDETS RÅESTE UNIVERSALE VANNVARMER MED PUMPE PÅ HELE 2000W . Ut med setene, skru fra hverandre setene, inn med varme elementene, legge ledninger, koble og skru . Slangevarmer med pumpe, satt inn i kretsen til varmeapparat. Nå kan du gjøre denne vinteren mer behagelig, både for deg og bilen din.


Jeg har en slangevarmer montert på min TEA2 er vel på ca 500w. Skal ta inn en pumpe nå med ferdig adapter på, så får jeg se .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.